Az első Kreatív Napokról pozitívan írtam („egészségesen magas szinten volt a hülyeség az előadásokon, én mindenképp jól szórakoztam”), kiemelve, hogy izgatottan várom, mi lesz a következőn. Hogy mit kaptunk? 5x~200 oldalas szövegek robotikus írását négy napon keresztül.
Kreatív Napok II. – Kreatívatlan Napok
Statisztika már megint
Rendszeres olvasóim emlékezhetnek a „Miért jó egy alternatív iskola?” c. könyvből kivett diagramra, és az az alapján levont összefüggésekre. Emlékezhetnek arra is, hogy kiderült, elnyomtatták a diagramot, s hogy még ezen is össze tudunk zörrenni Baranyai Istvánnal (a könyv oldaláról készült fotó tőle származik). Teszek egy újabb kísérletet, jó? Csak reméljük, hogy nem jobbról balra kell olvasni a sorokat, vagy valami.
A Paint csodájának köszönhetően most már helyükön vannak az adatok, a legkevésbé elfogadott túlélési technikák legalul olvashatóak. A statisztikák, mint már az előző írásban is megemlítettem, 2006-osak. Az eredeti képet és a hiba részleteit a poszt elején linkelt írásokban találjátok.
Amikor csodálkozva nézegettem az eredményeket, a jegyzeteim mellett azzal hessegettem el a gondolatot, hogy „a fordított eredmény még nagyobb baromság lenne”. Ott és akkor az 1-5 értékek megfordítására gondoltam, de így is vannak furcsaságok. Nézzük.
A kritérium megfogalmazása szerintem egyébként nem a legideálisabb, szerintem például nem minden tanár venné ide az óra alatti beszélgetést. Ha már a kritériumokat böngésszük, vajon mi a lényegi különbség a teljes iskolai foglalkozásról és a teljes tanítási napról való ellógás között? Na de vissza a tárgyhoz.
Nem készül fel órára: 3Nem veszi ki a részét a csoportmunkából: 2Késik: 3Nem azzal foglalkozik órán, amivel kellene: 1Les valakiről: 1Valótlan indokokat talál ki: 3 (egyébként voltaképp nem is érdekel)Ellóg egész iskolai foglalkozásról: 1Puskázik: 1Rendbontó titkos akciókban vesz részt: 2 (fogalmam sincs, mi az, értékelésemhez az egyik matekórán elengedett csótányok történetét vettem alapul)Ellóg egész tanítási napról: 2Szándékosan megakadályozza az iskolai munkát: 2 (bár itt tényező, hogy diák vagyok, magamat figyelmen kívül hagyva 1-et adtam volna)Megoldatja a feladatát mással: 1Nem valódi dokumentumokat mutat be: 1Más feladatát adja/mutatja be: 1Átlag: 24/14=1,71
Helyreigazítanék, de...
Üdv mindenkinek, kellemes karácsonyt utólag és boldog új évet előre. Talán emlékeztek a statisztikaelemzős bejegyzésre, amit egyelőre levettem, hogy lecsekkoljam, hibás-e. Az eredmény megnevettetett.
Illetve:
"A legkevésbé az elfogadható a számukra, ha a tanuló más munkáját mutatja be, adja be sajátja helyett (1,91)"”
[Kérésre visszahelyezve] Inkább lógj el egész napról, de ne késs?
[A poszt tartalma hibás statisztikák alapján készült, tartalmát csupán a stílusom rajongóinak ajánlanám, Baranyai István kérésére került vissza. A hiba okait és körülményeit itt találjátok meg.]
Hat érdekesség a túlélési technikák megítélése kapcsán az AKG-ban.
Itt van a kimásolt táblázatom (természetesen nem ez a teljes táblázat, csupán az érdekesebb elemeket vettem ki:):Más munkáját adja be: 2,28 (legelfogadottabb)Ellóg egész napról: 1,91Rendbontó titkos akciókban vesz részt: 1,71Másol: 1,66Puskázik: 1,65Késik: 1,32Nem készül: 1,03 (legkevésbé elfogadható)
Puskázás az AKG-ban
-- „Most egy fél percre megfordulok…”
Utolsó kommentek